We are all just prisoners here, of our own device.

18 Jan 2013

Why I Think You Are Stupid*

1+1=2 ........εγκεφαλικά κύτταρα




Η άλλη λέει έδωσε 7 φορές Κοινωνική Ιστορία μέχρι να την περάσει και πως η καθηγήτρια είναι φανατική φεμινίστρια και προωθεί τις γυναίκες.


Εσένα γιατί δεν σε προώθησε δηλαδή; Σε μπέρδεψε για τραβεστί και την έπιασαν οι ανασφάλειες και σε έκοψε 6 φορές, μέχρι που πήγες με την ταυτότητα στο χέρι και πείστηκε;;;;


Εγώ κάνω 2η ανάγνωση το κείμενο και μου έρχεται ξεράσω επειδή αυτά που διαβάζω μου είναι σχεδόν γνωστά και εσύ 6 φορές, ΕΞΙ (δεν υπάρχει κεφαλαίο για το 6 δυστυχώς) ΦΟΡΕΣ κατάφερες να αποτύχεις επειδή δεν ήξερες την τύφλα σου ή επειδή είσαι τούβλο ή επειδή και τα δύο μαζί!



Το πτυχίο σου πρέπει να ήταν μεγάλο επίτευγμα τζιζους κραιστ. 


-Ταξε μου, τάξε μου. Πήρα πτυχίο

====> Οικογένεια και λοιποί συγγενείς: http://youtu.be/yIutgtzwhAc?t=12s











*Snobbism at its finest

17 comments:

Anonymous said...

Προσεχε τις παρεες σου...και να ερωτευτεις,αυτο θα σε κανει να ξεχνας πως πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.Α.

Abraxas said...

Δεν κάνω παρέες με τέτοια άτομα. Ευτυχώς!
Το παραπάνω ήταν αποτέλεσμα κουτσομπολιού

Δεν μπορώ να ερωτευτώ δύο φορές ταυτόχρονα, δεν θεωρείται και κοινωνικά αποδεκτό...;)

Anonymous said...

Να μην ακους κουτσομπολια τοτε και μια συμβουλη γενικη οταν πας στρατο να προσεχεις εις διπλουν τις παρεες σου.Οσο για τον ερωτα χαιρομαι για εσενα οποτε μην ασχολεισαι με τιποτα αλλο...Α.

Abraxas said...

Μα εγώ κουτσομπόλευα! :D Και επίσης όσα έγραψα παραπάνω το ίδιο το άτομο τα είπε, δεν τα άκουσα από τρίτους. Οπότε εγώ το μόνο που έκανα ήταν να εξάγω το δικό μου συμπέρασμα.

Δεν σκοπεύω να πάω στρατό. Είναι χάσιμο χρόνου και σίγουρα δεν σε κάνει άνδρα κατά την γνώμη μου.

Αποστάσεις...

(άλλαξα κάπως την πρώτη μου απάντηση)

Nemo said...

People are stupid. Accept it. Κάνει κρύο εκεί; Γιατί εδώ έχει και κρύο και μπόμπες, γμτ!

Abraxas said...

I know they are stupid, απλά δεν το ξέρουν όλοι.

Μπαααα, χωρίς κάλτσες και ανοιχτά παράθυρα. Πώς σου φαίνεται; :D

Τι μπόμπες κάνει;

Anonymous said...

Ναι σωστα μην πας στρατο χασιμο χρονου κακες παρεες,η αποψη μου ειναι πως ηλιθιος ειναι οποιος αποδιδει χαρακτηρισμους εχοντας μεγαλη καμπουρα!Α.

Abraxas said...

Αντικειμενικά πάντα γκουχ γκουχ, είμαστε καλύτεροι από τον μέσο όρο, οπότε εγώ χαρακτηρισμούς θα δίνω και μάλιστα το βρίσκω ευχάριστο :D

Anonymous said...

Αντικειμενικα παντα( κρυωσες; )κανενας δεν ειναι καλυτερος απο κανενα.Αν κατι τετοιο παντως σε ευχαριστει περι ορεξεως...Α.

Nemo said...

Σε δημοσιογράφους, στο Mall, βρέχει μπαρούτι λέμε.

Abraxas said...

Συγγνώμη αλλά επιμένω. Γούστα και σε όποιον αρέσουν. Όλοι κάνουμε διακρίσεις είτε το παίζουμε υπέρ άνω είτε όχι.

Abraxas said...

Τι να πω, δεν ασχολούμαι και πολύ με την πρωτεύουσα αλλά να προσέχετε!!

Anonymous said...

Σωστα αλλωστε μερικοι εμαθαν να το παιζουν οχι να ειναι.Μερικοι ειναι τοσο δηθεν που ουτε να τους μιλας δεν αξιζει.Α.

Anonymous said...

Καληνυχτα και χαρηκα για τις συνομιλιες,αλλωστε η υπεροχη ειναι των υπεροχων οχι του μετριου φαινεσθαι.Α.

Abraxas said...

Πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο της παρεξήγησης. Δεν μπορώ να αλλάξω την γνώμη μου για κάτι όταν είναι παρόν συνεχώς.

Τις προάλλες μια κοπέλα ρώταγε τι εννοεί ο καθηγητής όταν έχει γράψει στο διαδίκτυο ότι η ύλη είναι σελίδες 120-25. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει ότι εννοεί 125? Προφανώς. Αυτό για εμένα είναι ηλίθιο. Αντί να κάνει τον κόπο να σκεφτεί λίγο, πάει και ρωτάει στα διάφορα γκρουπς τι σημαίνει αυτό. Ντροπή δηλαδή. Τα θέλουμε όλα έτοιμα στο πιατάκι μας χωρίς να σκεφτούμε λιγάκι.

Δεν βλέπω πουθενά δήθεν. Και όταν έγραφα ''υπερ άνω'' αναφερόμουν στον εαυτό μου και στην υπερ άνω στάση μου, όπως την θεωρούν, όχι μόνο εσύ αλλά και άλλοι πολλοί.

Πραγματικά το θεωρώ χαζό όλο αυτό. Έχεις την άποψή σου έχω την δικιά μου. Δεν προσπαθώ να σε μυήσω σε αυτή για να παρεξηγείσαι έτσι. Έκθεση ιδεών κάνουμε όχι χειραφέτηση. Λυπάμαι...

Anonymous said...

Η μιση λυπη δικη μου, και μαθε πως τους ανθρωπους δε τους βαζουμε σε κουτακια ηλιθιων γιατι ο μονος ηλιθιος που μενει στο τελος ειμαστε εμεις.Καληνυχτα.Α.

Abraxas said...

Η ηλιθιότητα έγκειται νομίζω στο να πιστεύεις ότι κανένας δεν μπαίνει σε κουτάκια.

Εφόσον υπάρχουν αντιθετικά ζεύγη, καλός-κακός, ευγενικός-αγενής, διακριτικός-περίεργος πάντα θα υπάρχουν και κουτάκια. Νομίζω είναι αυταπόδεικτο αν σκεφτείς ότι κανένας δεν ταιριάζει με όλους.