We are all just prisoners here, of our own device.

14 Dec 2012

They Want to Ride Their Bicycles

...bicycles bicycles bicycles
Είχα το όνειρό μου το ποδήλατό μου, λέει το τραγούδι...
Εεε λοιπόν οι παρακάτω, μόνο ποδήλατο είχαν. Και με εκνευρίζουν...

Εισαγωγική παρένθεση:
Το θέμα των Ελλήνων οδηγών με την κόρνα το ξέρουμε...
Ο μπροστινός σου αργησε να ξεκινήσει με το πράσινο για δύο δευτερόλεπτα;
Μπιιιιιπ.
Μέχρι και δέκα οδηγοί πίσω, οι οποίοι δεν πρόκειται να περάσουν με αυτό το φανάρι κορνάρουν. Τι κάνουν; συμπαράσταση στον δεύτερο και τον τρίτο;

Βλέπεις μια ωραία τύπισσα στον δρόμο και ξέρεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πιαστεί από τον καθρέφτη σου και να περάσετε καλά μετά, τι κάνεις;
Μπιιιιιπ!
Μια απλή γυναίκα, σε ώρα αιχμής, δεν πρόκειται ποτέ να  να γυρίσει στο αυτοκίνητο που μόλις (της) κόρναρε, γιατί πολύ απλά έχει ακούσει άλλες δέκα από την εξώπορτά της μέχρι την στάση οι οποίες φυσικά, λόγω της στενής σχέσης του Έλληνα οδηγού και της κόρνας τους, δεν απευθύνονται σε εκείνη. Οπότε την μια και μοναδική φορά που θα της κορνάρει κάποιος δεν θα δώσει σημασία. Απλό.

Σε έχει κλείσει ένας άγνωστος και δεν ξέρεις τι να κάνεις;
Κόρνααρεεε είναι δωρεάααν!
Τι και αν είναι επτά ή οκτώ η ώρα το πρωί; Who cares dude? Απλά πάρε τηλέφωνο την αστυνομία με τον γερανό. Αν έχει τέτοιο. Αυτό εφόσον κάνει να εμφανιστεί πάνω από δέκα λεπτά ο τύπος που σε έκλεισε. Η άλλη εκδοχή είναι να καλέσεις το τοπικό γραφείο των χρυσών αυγών και να πεις, σύντροφοι, ένας κομμουνιστής μου έχει κλείσει το αναρχικό Ελληνικό μου όχημα. Έρχεστε να το σηκώσουμε; Θα φέρουν τα ντούκια τους και ξεμπέρδεψες.
Προαπαιτούμενα για την δεύτερη λύση: ντουκέ σωματότυπος, κοντομάνικο κολλητό, ειδικά αν είναι χειμώνας, σακάκι από πάνω του και ανάλογη με των γλόμπων λεξιλόγιο. Και αν γουστάρεις μπορούν, εφόσον ξέρεις ποιος σε έχει κλείσει και τον αντιπαθείς, να του το περάσουν το όχημα και από ένα χέρι ξύλο. Πες τους είναι MADE IN CHINA! Εκεί να δεις πώς θα φουντώσουν. Παλιό κινέζοι....

Βλέπεις έναν γνωστό στον δρόμο, σε αυτοκίνητο ή όχι, και δεν ξέρεις τι να κάνεις;
Κόρναρε σαν μανιακός μέχρι να μην μπορεί να ακούσει την κόρνα σου πια γιατί είσαι πολύ μακρια.
Tip: αν και εκείνος οδηγάει θα καταλάβεις πότε να σταματήσεις να κορνάρεις όταν δεν ακούς πια την κόρνα του.
Fact. I've tried this with my girlfriend, then I remembered I don't drive...

Και πολλά άλλα. Η μόνη περίπτωση από τις παραπάνω που ταιριάζει το κορνάρισμα είναι στον γάμο. Ναι...για να κάνουν καλό σεξ ή καλούς απογόνους ή δεν ξέρω τι άλλο το κάνουν. Ό,τι και να είναι περιλαμβάνει σεξ.


Και τώρα στους ποδηλάτες.

ALL THE ABOVE APPLY TO BICYCLISTS AS WELL!!

Η κατάχρηση του κουδουνιού είναι η ίδια.

Είσαι στο πεζοδρόμιο, ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, και μερικοί ΠΕΖΟΙ (είναι ξεκάθαρο νομίζω ότι πεζός και πεζοδρόμιο έχουν ίδια ρίζα) περπατάνε ανέμελα κλείνοντάς σου τον δρόμο. Τι κάνεις;
Χτυπάς το καμπανάκι λες και σου έχει πάθει αγκύλωση το χέρι.
Εκτός φυσικά του ότι είσαι σε πεζοδρόμιο, άρα είναι λίγο ΠΕΡΙΕΡΓΟ να κάνεις ποδήλατο εκεί πάνω, έχεις και την απαίτηση να σου κάνουν και στην άκρη...λογικό, αν σκεφτείς ότι όλοι που περπατούν μες την μέση του δρόμου βρίζουν και φωνάζουν στο αυτοκίνητο που μόλις τους προσπέρασε επειδή πάει ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ!

Τις προάλλες περπατούσα στον ποδηλατόδρομο. Ξέρω, ξέρω αμάρτησα. Αλλά έπρεπε να κάνω προσπέραση την αγία τριάδα που πήγαινε στον επιτάφιο. Τρεις φίλες που βάδιζαν με ταχύτητα εξαγριωμένης χελώνας στην ίδια κατεύθυνση με εμένα... Ε τι να κάνω και εγώ, έπρεπε να προσπεράσω. Πατάω στον ποδηλατόδρομο και μετά από λίγο απ'την προσπέραση εμφανίζεται ένα ποδήλατο από πίσω.... Για ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΑ η ηλίθια η αναβάτης μου χτύπησε το κουδουνάκι πιο σπαστικά και από την ασυμφωνία των τριγώνων που παίζουν τα μικρά παιδιά που πάνε για κάλαντα τα Χριστούγεννα. Ήθελε να στρίψει και εγώ για δύο βήματα της έκλεινα τον δρόμο, δεν μπορούσε να κάνει υπομονή. Δύο ΒΗΜΑΤΑ! Δηλαδή αίσχος.

Είσαι με το ποδήλατο στην παλιά πόλη. Pedestrians, cars and bicyclists all are allowed to walk/drive on the roads of the old town. Ναι και εφόσον αυτοκίνητα δεν περνάνε πολύ συχνά γιατί τα αμορτισερ γίνονται λίγο χάλια με τους πλακόστρωτους δρόμους του 17ου(;) αιώνα, οι πεζοί περπατούν αμέρημνοι μες την μέση του δρόμου. Και έρχεται ο γαμάτος ποδηλάτης (εξαιρούμαι εγώ) τρέχοντας σαν σε ολυμπιακούς ποδηλασίας και ελισσόμενος σαν χέλι μέσα από το πλήθος που κοιτάει τα μαγαζιά την ώρα αιχμής. Πέρα του ότι είναι βλάκας και κατέστρεψε τα οπίσθιά του λόγω του λιθόστρωτου, χτυπάει το κουδουνάκι λες και είναι ασθενοφόρο-ποδήλατο (και καλά ο γιατρός που πηγαίνει στον τόπο του ''εγκλήματος'' μέχρι να έρθει το κανονικό ασθενοφόρο για να μαζέψει τον πάσχοντα. Γαμάτο; Τώρα το σκέφτηκα). Και εμείς οι πεζοί τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή; Δεν φτάνει που δεν χωράμε στον δρόμο και άλλοι πηγαίνουν και άλλοι έρχονται, οπότε έχεις δύο αντίθετα ρεύματα, πρέπει να προσέξεις και τον κρυφό γκέι* που γούσταρε να λιώσει τον πισινό του γιατί έχει έλλειψη (μπορώ να φανταστώ έναν τέτοιο που θα το έκανε).

Πέρα από τα κουδουνάκια, υπάρχουν κάτι αναβάτες που είναι τόσο ικανοί στο ποδήλατο που όταν τους βλέπεις να έρχονται κατά πάνω σου παρακαλάς να έχει προφυλακτήρα το ποδήλατο. Άσε που για να σε περάσουν χρειάζονται χώρο νταλίκας. Βρε δεν παν να έχουν έναν δρόμο ολόκληρο να περάσουν, θα αρχίσουν να φρικάρουν και να χτυπάνε κουδουνάκια (να τα πάλι) σαν μανιακοί γιατί μπορεί από στιγμή σε στιγμή να ξυρίσουν ή εσένα ή την βιτρίνα του μαγαζιού. Φυσικά για όλα αυτά φταίει το ποδήλατο, θέλει εξισορρόπηση (κάτι σαν το αντίστοιχο της ευθυγράμμισης στα αυτοκίνητα, μόνο που αυτό δεν υπάρχει!).

Και τέλος κάτι πιο θετικό.
Οι πακιστανοί ποδηλατούν πιο γαμάτα από όλους. Με τέτοια χάρη που ούτε οι ποδηλάτες των ολυμπιακών με τα κολλανάκια τους δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί τους.





* για να μην παρεξηγηθώ, οι ομοφυλοφιλοι είναι μια χαρά άνθρωποι, αλλά όπως και στους ''φυσιολογικούς'' ανθρώπους υπάρχουν εξαιρέσεις με την ταμπέλα μαλάκας, έτσι υπάρχουν και στους ομοφυλόφιλους.





8 comments:

Anonymous said...

Καλες γιορτες!
Α.

Nemo said...

Να είμαι ειλικρινής, ποδήλατο δεν κάνω (είμαι ανισόρροπη, in every context), αλλά ρε φίλε, ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ για την κόρνα. Γι΄αυτό έχω κολλήσει κάτω κάτω στο πίσω τζάμι μια πλαστικοποίηση που γράφει ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΠΑΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ, και όποιος κερατάς μου κορνάρει του το δείχνω μηδιάζοντας.
Είναι η νοοτροπία του έλληνα όμως, αν το δεις γενικά. Δεν σου ΄χει τύχει να περιμένεις στην ουρά σε κάποια ΔΕΚΟ και να αρχίσει ο αποπίσω να φωνάζει "ΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΜΕΥΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΟ ΓΚΙΣΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ" και μετά να ξεκινήσει η συμφωνική των γαιδάρων που συμφωνούν με τον αρχιγάιδαρο;

Abraxas said...

Ευχαριστώ, αλλά δεν ήρθαν ακόμα (για εμένα) :P

Καλές γιορτές και σε εσένα!!

Abraxas said...

Ξέρω ξέρω...περίμενα μια φορά στην ουρά στο πρακτορείο έξω από το καράβι για να πάρω εισιτήριο και ήταν ένας τύπος από πίσω μου που είχε φαγωθεί! Προχωρούσε η σειρά και κόλλαγε από πίσω μου. Ακουμπούσε πάνω μου! Περβ εντελώς. Ε στο επόμενο βήμα που ήταν να κάνω, προχωράω λιγότερο αφήνοντας ένα κενό μεταξύ του μπροστινού μου και εμένα, αλλά να φαίνεται ότι είμαι εγώ στην σειρά μετά. Και έρχεται ο φούσκας και κολλάει από πίσω μου και μου κάνει μια γλοιώδη κίνηση του τύπου ''περάστε''. ΑΦΟΥ ΡΕ ΠΙΠΑ ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ είτε κολλήσω στον μπροστινό μου είτε όχι την ίδια ώρα θα τελειώσουμε τι μας ζαλίζεις!! Όση ώρα εγώ έπαιρνα το εισιτήριο, αυτός καθόταν δίπλα μου λες και ήταν η φίλη μου. Αίσχος...
Εγώ όταν μου τυχαίνει κάτι τέτοιο σαν αυτό που λες και έχω κάποιον γνωστό δίπλα μου, αρχίζω και του λέω αρκετά δυνατά (συνήθως μιλάω χαμηλόφωνα) για τους γύφτους που βιάζονται...

Anonymous said...

Χαιρομαι που βιαζομαι ειμαι ενα γυφτακι τελικα...
μονο που...
δεν εμαθα να με πληρωνει κανενας...
καθαρισα αραγε τωρα???!!!!!!!!!!
Α.

Nemo said...

Perv, akakakakakakakakakakaakaaa!
Ανυπόμονοι ελληνάρες ρε φίλε. Εγώ απλά καθυστερώ όσο πιο πολύ γίνεται ψάχνοντας για ψιλά, απαντώντας το κινητό μου, πιάνοντας κουβέντα με την ταμία για το εξαιρετικό της κραγιόν ή για τα όμορφα παιδάκια που έχει στην φωτογραφία και αν είναι δικά της και σε ποιό παιδικό τα στέλνει και αν ξέρει κανένα καλό παιδίατρο.
Και εκεί είναι που λυσσάει ο αποπίσω, αλλά μετά έχει γλυκαθεί η ταμίας και τον βρίζει εκείνη που ετόλμησε να μας χαλάσει την ωραία μας κουβεντούλα για τα μυξιάρικά της.
Μεχεεχεχεχεχεχε....

Abraxas said...

Δεν ξέρω...αλλά αν η απόσταση μίκρυνε λόγω διακοπών, καλά κάνεις και βιάζεσαι τότε ^^

Καλημέραα!

Abraxas said...

*Evil laugh*


Είσαι το σπαστικό μου ίνδαλμα (αυτό που καταπιάνεται στο να σπάει τα νεύρα των άλλων :D )