We are all just prisoners here, of our own device.

5 Dec 2012

Πάω, λοιπόν, σήμερα στο σουπερ μαρκετ το οποίο έπαιζε λαϊκά και μετά χριστουγεννιάτικα, έτσι για να μην ξεχαστείς ότι έρχονται χριστούγεννα αλλά και για να μην ξεχαστείς ότι έρχονται και στην κιτσ χώρα σου.
Η εκνευριστική υπάλληλος με την τρανσεξουά φωνή φαγώθηκε να βάλει τα πράγματά μου στις σακούλες, αφού της έδωσα γρήγορα την κάρτα την πρώτη φορά λέγοντάς της ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΕΓΩ! για να το αποφύγω, επέμεινε και ξανά πιάνει μια σακούλα να χώσει μέσα.
Πάρε το χαρτονόμισμα τώρα και δώσε τα ρέστα.

Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ. Είμαι πελάτης και εφόσον δεν σου ζητάω τίποτα παράλογο, βλέπε 4 ΦΕΤΕΣ ΤΥΡΙ! δεν θα φέρεις αντιρρήσεις.

Ναι, η άλλη ζήτησε 4 φέτες τυρί. Πιο πολύ ενέργεια έκαψε το μηχάνημα για να στις κόψει, πέρα από την υπάλληλο που υπάκουσε στην ηλίθια επιταγή σου, από το πόση θα πάρεις εσύ αν φας το τυρί. Και τις τέσσερις φέτες μαζί! Δηλαδή είναι κοροιδία αυτό. Εγώ συν τοις άλλοις πήρα ένα μπισκότο, δύο γραμμές σοκολάτα, και μια ταμπλέτα μαλακτικό. Ααα και ένα τέταρτο της κούπας γάλα. Πήρα πολλά αυτή την φορά για να μην τρέχω συνέχεια να παίρνω.

Πίσω στο θέμα. Εφόσον είμαι πελάτης κάνεις ό,τι θελω. Θέλω σαλάτα χωρίς μαρουλι; το κάνεις. Θέλω  σοκολάτα χωρίς ζάχαρη; το κάνεις. Θέλω να βάλω τα πράγματα μόνος μου στις σακουλίτσες; το κάνεις. Αφού με βλέπεις δεν είμαι τετράφταλος. Κράτησα το καλαθάκι μου σε όλο το σουπερ μαρκετ μέχρι το ταμείο, σου έδωσα την καρτούλα μου, η οποία ήταν μέσα στο πορτοφόλι, πόσο γαμάτο;; και σου έδωσα και τα χρήματα και σε όλα χρησιμοποίησα τα χεράκια μου. Οπότε δεν θέλω βοήθεια για να μου βάλεις τα πράγματα στις σακούλες, τις οποίες θα κουβαλήσω με τα χέρια μου πάλι.

Πραγματικά αν πήγαινε να βάλει και άλλο πράγμα θα την έβριζα. Αν δηλαδή σου βάλει στην ίδια σακούλα το απορρυπαντικό και το τυρί και το πρώτο χυθεί τι θα γίνει; Θα έχεις τυρί με άρωμα λεβάντα και πικρή γεύση ή απορρυπαντικό με άρωμα και γεύση τυρί. Χμμ δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο.
Ό,τι και να μυρίζει, αποζημίωση δεν πρόκειται να πάρεις γιατί πολύ απλά θα σου πουν ότι εφόσον δεν έσπασε μέσα στο μαγαζί ή ότι δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι το τάδε αντικείμενο ήταν προβληματικό και έσπασε μόνο του χωρίς να το βαρέσεις δεν γίνεται κάτι. Συνεπώς τυρί δεν έχεις να φας και απορρυπαντικό για να πλύνεις.

Ωραία βάλ'τα γρήγορα όμως γιατί η υπάλληλος έχει να πάρει τηλέφωνο.



4 comments:

Nemo said...

Θεέ μου σε ευχαριστώ που υπάρχει κι άλλος άνθρωπος που μισεί το super market όσο κι εγώ!!!

Τετράφταλος;...
Φίλε, μου έχει τύχει μαλάκας μπροστά μου στην ουρά, να ζητάει να δοκιμάσει ΌΛΑ όμως τα τυριά που υπάρχουν, η υπάλληλος έιχε το βλέμμα "Θα σε σφάξω με το μαχαίρα που έχει πάνω υπολείμματα ροκφόρ" και η ουρά από πίσω δέκα άτομα, και στο τέλος να της λέει ότι θέλει 100 γραμμάρια από ΌΛΑ τα κίτρινα τυριά.
Αρχιμαλάκα, να πούμε, το χαρτί που στα τύλιξε ήταν πιο βαρύ από το προιόν.
1/4 της κούπας γάλα; Τυρί θα φτιάξεις;;; :P

Abraxas said...

Σχετικά με το τετράφταλος, δεν είναι υπαρκτή λέξη; Την είχα ακούσει από την γιαγιά μου νομίζω ή κάπου αλλού. Πρόσφατα μια φίλη μου είπε ότι δεν υπάρχει αυτή η λέξη και ότι απλά την δημιούργησα εγώ. Το google επίσης δεν βγάζει αποτελέσματα :D. Αλλά είναι απορίας άξιο, αν εφόσον εγώ έφτιαξα αυτή την λέξη, πώς όλοι καταλαβαίνουν ότι αναφέρεται σε μια ανεπάρκειτα στα χέρια, κοινώς κουλαμάρα.
Αυτό ήταν μια μικρή παρένθεση...

Υπάρχουν κάποιοι που πραγματικά δεν έχουν αίσθηση του τι γίνεται γύρω τους. Και πάνε και σουπερ μαρκετ...το οποίο είναι από τα πιο γαμάτα μέρη κάθε φορά που δεν πληρώνεις εσύ :P

Το γάλα το πήρα για να κρατήσει...θέλω να κάνω και πίτα...

Nemo said...

Πίτα; Τι νοικοκύρης είσαι εσύ ρε, θα σε καλοπαντρέψουμε! :PPPP

Τετράφταλος, γελούσα μία ώρα. Κάτι ανάμεσα σε τετραπληγικός και παράλυτος εγκεφαλικά όμως.

Abraxas said...

Εφόσον δεν έχω κανέναν να περιποιηθώ δεν φτιάχνω πολλές γκουρμεδιές (ούτε πίτες) :D