We are all just prisoners here, of our own device.

20 Nov 2012

Users and Losers

Διάβαζα τις προάλλες ένα βιβλίο για την Τεχνολογία της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας σχετικά με το πώς μπήκε στην ζωή μας, τις αλλαγές και λοιπά και λοιπά. 
Δεν θα πω ότι ο τύπος ήταν Έλληνας (απλά το λέω από άποψη μετάφρασης, γιατί σε πολλές μεταφράσεις διαβάζεις και δεν καταλαβαίνεις τι λένε) και έγραφε με τέτοιο τρόπο που το μόνο που καταλάβαινες ήταν δύο παράγραφοι σε σύνολο 30 σελίδων. Αν υπήρχε βραβείο σάλτσας, αυτός θα το έπαιρνε. Τέλος πάντων, κάτι λίγα μου έμειναν. Όπως ο τίτλος. 

Users and losers λοιπόν. Users είναι αυτοί οι οποίοι είναι ικανοί και γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιήσουν οτιδήποτε σχετίζεται με την επικοινωνία-πληροφορία-τεχνολογία. Με απλά λόγια τους υπολογιστές, τα κινητά άντε και τις τηλεοράσεις. Συνήθως και απολύτως λογικό βρίσκονται στις νεότερες γενιές.

Losers από την άλλη είναι ΟΛΟΙ οι άλλοι που είναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ό,τι έχει σχέση με την τεχνολογία επειδή την βλέπουν ως κάτι διαφορετικό και/ή ακατανόητο. Losers συνήθως είναι οι ηλικιωμένοι.

Μετά από αυτή την εισαγωγή μπορώ να μπω στο θέμα.

Προσωπικά πίστευα ότι οι losers, πριν τους μάθω και με αυτό το όνομα, οι τεχνολογικά ανίκανοι ήταν ο πατέρας σου, η μάνα σου, η θεία σου, ο θείος σου, η γιαγιά σου....μεε λίγα λόγια όλοι όσοι είναι πάνω από 40-50 χρονών. Εντάξει δεν λέω θα υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως η μάνα μου και ο πατέρας μου ή η θεία μου και ο θείος μου αλλά όχι τόσο συχνά. Εχθές λοιπόν συνάντησα τον μοναδικό ίσως LOSER που δεν βρίσκεται σε αυτή την ηλικία. 

Έχουμε και λέμε:

-Για να βρεις το google το γράφεις στην αναζήτηση. Ξέρεις ή στο κουτάκι πάνω δεξιά που γράφει ΗΔΗ google ή στην παραπληγική αρχική σελίδα-αναζήτηση που σου εγκατέστησε ένα άκυρο πρόγραμμα επειδή είσαι άχρηστος. Ναι σε αυτή τέλος πάντων. Πόσο δύσκολο είναι να πας εκεί που γράφει WWW και να γράψεις GOOGLE.COM/GR/FR/DE/κάτι.

-Για να βρεις το youtube το γράφεις στην αναζήτηση. 
Ανοίγεις περιηγητή, γράφεις στην αναζήτησή σου ''google'' το πατάς σε πάει στο google.gr γράφεις youtube το πατάς και σε πάει στο youtube.com. Λογικό και επικό για όσους το είδαν.
Because typing the address at the address bar is too mainstream. Όλοι σχεδόν οι περιηγητές πλέον, μόλις γράψεις ένα αρχικό γράμμα στην διεύθυνση, σου συμπληρώνουν αμέσως αυτή που έχεις επισκεφθεί περισσότερο. Δηλαδή πόσο χρόνο χάνεις για να γράψεις ένα Y;

-Recycle Bin. Actually it's more than just a bin. Οι losers πιστεύουν ότι αδειάζει μόνος του. Σαν να σκουπίδια του σπιτιού. Α όχι αυτά τα πετάς εσύ. Τέλος πάντων πιστεύουν ότι για ό,τι πατήσεις delete εξαφανίζεται δια παντός από τον υπολογιστή σου σύμπαν, οπότε δεν τον αδειάζουν ποτέ. 
459 αρχεία.

-Λήψη αρχείων. Τα κατεβάζει τόσες φορές μέχρι ο υπολογιστής να βγάλει προειδοποίηση ότι δεν έχει μείνει χώρος στον σκληρό δίσκο και πώς θα πρέπει να σβηστούν αρχεία. Μάντεψε σε ποιον φάκελο παραπέμπει ο υπολογιστής για σβήσιμο......ναι σε αυτόν με τα κατεβασμένα αρχεία o_teos_trwi_kaviari.avi, o_teos_trwi_kaviari.avi(1), o_teos_trwi_kaviari.avi(2), o_teos_trwi_kaviari.avi(3), o_teos_trwi_kaviari.avi(4) και egokaitakolsmoy.jpg,  egokaitakolsmoy.jpg(1),  egokaitakolsmoy.jpg(2) και άλλα πολλά.

-How to use google: Θελει να ψάξει για παράδειγμα πότε είναι η συναυλία του Τάκη Μπινιάρη. Γράφει λοιπόν: pote einai h synaylia toy takh mpiniari??. Φυσικά από τα αποτελέσματα δεν βγάζει άκρη και αρχίζει και φρικάρει. Θα χάσει τον Μπινιάρη! Είναι τόσο δύσκολο να γράψεις λέξεις κλειδιά; Μηχάνημα είναι το google όχι ο υπάλληλος του 11880 που του λες μια πρόταση ολόκληρη και από εκεί πάει και ψάχνει. Θέλω να μου δώσετε το τηλέφωνο του κυρίου Ρούλη Π., περιοχή άνω Σούρμενα. Ο υπάλληλος αυτό που θα γράψει στον υπολογιστή του είναι: Ρούλης Π. , Άνω Σούρμενα. Λέξεις κλειδιά έβαλε και αυτός! 
Γενικά για το google έχουν την αίσθηση ότι είναι ένας άνθρωπος από πίσω και σου απαντάει σε ό,τι ερώτηση και αν κάνεις. Πχ, είναι καλύτερο να σιδερώνω τα ρούχα με αρωματισμένο νερό ή όχι, πηγαίνει το αυγό με τις πατάτες στην σαλάτα, να βάλω το κόκκινο φόρεμα ή το τζιν με την μαύρη μπλούζα στο ραντεβού μου με τον Γιάννη.
Το φοβερό είναι στην περιγραφή ολόκληρων καταστάσεων για αναζήτηση στο google. Εχθές ο Γιάννης μου είπε ότι μπλα μπλα μπλα και ότι είδε μετά την Μαρία η οποία του είπε μπλα μπλα μπλα και αυτός δεν συμφωνούσε μαζί της και μπλα μπλα μπλα αλλά εγώ πιστεύω ότι ο Γιάννης επηρρεάζεται από την Μαρία και μπλα μπλα μπλα, τι να κάνω; 
ΛΟΒΟΤΟΜΗ!

16 comments:

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

xaxaxaxaxa!
Xτυπιέμαι σου λεωω!! Να με μαζέψει κάποιος παρακαλώ από το πάτωμα!!!
Αψογος!!

Abraxas said...

Είδες έμπνευση οι losers? :D

Σαν τα χιόνια!

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

Η Λιακάδα βγαίνει και πάνω απ'τα χιόνια... :-p
Kαλημέρααα!

Abraxas said...

Σωστηηη

Καλημέρα!

Nemo said...

I love you, man.
I truly do.

Abraxas said...

Ο καιρός φταίει :P

Kαι για τους δυο μας.

Εξαιτίας της κυκλοθυμικής σας φύσης εγώ δεν άκουσα το τραγούδι παρεπιπτόντως...

Nemo said...

O Firefox μου κάνει μλκίες τις τελευταίες μέρες και έβλεπα το post να βγαίνει κινέζικα... Εσύ το είδες κανονικό; Wtf, θα το ανεβάσω πάλι.
Ταχύτητα όμως!...
Και ένα true story. Αυτό με το recycle bin που λες, νομίζουν πως ισχύει μόνο στα pc. Μου φέρνει ο κολλητός μου (άσχετος από οτιδήποτε λειτουργεί με ρεύμα) τον ενός γίγα εξωτερικό του, ουρλιάζοντας like a goddamn sissy ότι ΧΑΛΑΣΕ!
Τον κουμπώνω, κάνει 2μιση ώρες να ανοίξει. Κυριολεκτικά. Κάποια στιγμή ανοίγει και καταφέρνω να δω τι έχει μέσα. Φαινομενικά χωρούσε και κάαατι ακόμα αν και ήταν σχετικά γεμάτος.
Και μετά βλέπω το recycling bin του. ΤΙΓΚΑΑΑΑΑΑ. Στις τσόντες. Twosomes, threesomes, orgies, you name it.
Στις φωτός. Από 9gag, ηλίθια powerpoints, βλαμμένα mp3.
Τον ρωτάω, όταν τα διαγράψεις, αδειάζεις ποτέ τον κάδο;
Με κοιτάει να σα βλέπει εξωγήινο. Ποιόν κάδο;
Της ανακύκλωσα, απαντάω χολοσκασμένη.
Α, δεν κάνω ανακύκλωση, μου λέει. Τα ρίχνω όλα γυαλιά, χαρτιά, κουτάκια από μπύρες στα σκουπίδια, σιγά μην κάθομαι να ξεχωρίσω ότι μαλακία χρησιμοποιώ.
Και, ξέρεις, τον κοίταζα περιμένοντας να μου πει ότι κάνει πλάκα. Μια ατάκα που δεν ήρθε ποτέ.
Αλλά τι να περιμένεις από κάποιον που έφαγε την τροφή για το κουνέλι νομίζοντας πως είναι mix ξηρών καρπών;...
Ναι, λοβοτομή.

Abraxas said...

ΑΧΑΧΑΧΧΑ γαμάτος :D. Πάντως επειδή είχα το εν λόγω κατοικίδιο, όντως μοιάζει με μιξ ξηρών καρπών. Ευτυχώς όμως που υπάρχουν και οι τσόντες και ασχολούνται και λίγοι περισσότεροι με την τεχνολογία :D (αν και όλη τους η δραστηριότητα περιορίζεται στο να τις κατεβάζουν και όχι να τις βλέπουν ονλαιν -fact)

Ακόμα και όταν σβήνονται ποστς ο blogger στα δείχνει, απλά όταν πατάς να τα δεις ολόκληρα σου λέει ότι δεν υπάρχουν πια...

Ο firefox θα έχει πρόβλημα με το unicode ή κάτι τέτοιο. Μου το έκανε παλιότερα μέχρι που μου έκλεψε την καρδιά ο google chrome.

Nemo said...

Chrome, ε;
Μου το προτείνανε και άλλοι γνώστες, λέω να το δοκιμάσω κάποια στιγμή...

Και, ναι, έλεος όμως, να σου ζητάει ο άλλος να τον μάθεις το uTorrent και να μην είναι για σειρές, να είναι για τσόντες. Σπατάλη ρε φίλε...

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

χαχαα Αφού είστε γνώστες μου λετε παρακαλώ γιατί μια ωραία πρωία εξαφανίστηκε ο σύνδεσμος παρακολούθησης σχολίων χωρίς να τον πειράξω εγώ?
Και κυρίως... πως θα τον επαναφέρω?
ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΩ!

Anonymous said...

Εγώ δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο πράγμα. Το υποψιαζόμουν αλλά παρόλο που το είχα ψάξει δεν είχα βρεί τίποτα. Παντού έλεγε ότι δεν είναι δυνατό να παρακολουθείς τα σχόλιά σου στον blogger...
Περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ. Πώς μπορω να το βρω κλπ γιατί έχω και αδύναμη μνήμη και δεν θυμάμαι που κάνω σχόλια :D

Ίσως αν προσπαθούσες να τον ξανα εγκαταστήσεις; ή μήπως να κάνεις αποσύνδεση και σύνδεση στον blogger ίσως να έφτιαχνε. Δεν ξέρω :P|

Abraxas (που βαριέται να συνδεθεί από το εργαστήριο)

Anonymous said...

Ο chrome τα σπάει. Αυτόματη συμπλήρωση διεύθυνσης, που αν θυμάμαι καλά ο firefox δεν το έχει, εκτός αν το έβαλαν πρόσφατα, θυμάται τέλεια κωδικούς για σαιτ κλπ (αν και θα έπρεπε να προσέχουμε λίγο την google, γιατί σχεδόν ξέρει και τι ρούχα φοράμε πια) μπορείς να συνδέσεις όλους τους λογαριασμούς σου σε ενα account, ώστε πχ όταν πας σε ένα ξένο σπίτι και έχουν chrome βάζεις το account σου και έχεις όλο το ιστορικό σου, τους κωδικούς σου κλπ σε εκείνον τον υπολογιστή όπως και στον δικό σου.
Βοηθάει. Και επίσης είναι πραγματικά γρήγορο.

Πώς ένας loser πιστεύει ότι επιταχύνει το κατέβασμα από τορρεντ;
Το κοιτάει μέχρι τελικής πτώσεως. Το έχω δει :P (αααχ έχω τύψεις για τον συγκεκριμένο loser τώρα)

Abraxas (που βαριέται να συνδεθεί από το εργαστήριο yeah)

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

Βρε loser!!! :)
Οταν ανοίγει το πεδίο για σχολιασμό δεξιά κάτω από το πεδίο γράφει "subsrcibe" ή "εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" ή αν πρόκεται σε μπλογκ με δυναμική προβολή έχει κάτω από το όνομα με το οποίο επιλέγεις να συνδεθείς ένα τετραγωνάκι που το τσεκάρεις για να ενημερώνεσαι για τα επόμενα σχόλια...
Διαλέγεις και παίρνεις...
Δυστυχώς εμένα ξαφνικά το λινκ αυτό εξαφανίστηκε... και μαζί μ'αυτό και οι αναγνώστες μου που μπαινοβγαίνανε διαρκώς και κάναμε κουβέντα...
(εσύ το εχεις μην ανησυχείς γι'αυτό ερχομαι ξανα και ξανα :)

Abraxas said...

Ααααα δεν το είχα σκεφτεί αυτό...θα πρέπει να αλλάξω το email όμως γιατί πάει στο ''λάθος''.

Και δεν μπορώ να τα ξέρω όλα. Αφήνω και κάτι για να μην ζηλεύουν οι real losers :D

Εσένα όντως δεν το έχει, κάποια άλλα blogs που είδα το έχουν. Ωραία τώρα μπορώ να αφιερώσω αυτό το τμήμα της μνήμης μου που πήγαινε στα σχόλια σε άλλα πράγματα :D

Nemo said...

Ε, ΟΚ, αυτό το έχω δει και εγώ. Και επίσης να κάνει και magic fingers για να το μαγέψει να έρθει πιο γρήγορα.
To καλύτερο είναι η κλασσική νοοτροπία του Έλληνα, χτύπα και το και θα δουλέψει.
Αυτό το post σου τα έσπασε πάντως, το διάβαζα και πριν και γελούσα πάλι μόνη μου!

Abraxas said...

What the...αυτό δεν το έχω δει. Πάντως πολλοί άσχετοι κυκλοφορούν με τελευταίας τεχνολογίας μπιχλιμπίδια. Βλέπε iphone το οποίο δεν ξέρουν και πώς δουλεύει.

Ισχύει αυτό με το χτύπημα. Το κόλπο είναι να ξέρεις πώς να το κάνεις :P

:)