We are all just prisoners here, of our own device.

28 Sep 2012

Things I Do Not Understand

Ή εγώ είμαι τέρας της φύσεως (όπως λέμε τέρας μαθήσεως), πολυτάλαντος, ευφιέστατος και άλλα πολλά ή οι άλλοι είναι εντελώς άσχετοι. 
Όπως και να έχει και στις δύο περιπτώσεις εγώ είμαι αυτός που υπερέχει. Καλό!

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν κάποιοι άνθρωποι να μη μπορουν να κάνουν ή να καταλάβουν κάποια απλά πράγματα.

-Ποδήλατο.
Δεν λέω να ξέρεις να κάνεις ισορροπία, υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους βγαίνει να κάνουν ισορροπία, αλλά να ξέρεις έχεις μάθει ισορροπία και να πηγαίνεις σαν μεθυσμένος, ξυρίζοντας κολώνες και περαστικούς. Οι οποίοι σου φταίνε κιόλας!
Επίσης, οι ταχύτητες. Αν το πας πάνω μπορείς να πας πιο γρήγορα, αν το πας κάτω ανεβαίνεις ανηφόρες(!). 
(Προσοχή το παραπάνω μπορεί να διαφέρει από ποδήλατο σε ποδήλατο. Μιλάμε για το συγκεκριμένο ποδήλατο!)

-Table Tennis και λοιπά
Ερώτηση μαθητού: Πώς καταλαβαίνεις πόση δύναμη πρέπει να βάλεις για να μην βγει απ'έξω η μπάλα;
Δεν ξέρω... Πώς καταλαβαίνεις ότι ένα αυτοκίνητο που έρχεται θα σε πατήσει αν περάσεις ΤΩΡΑ τον δρόμο;
Λογική. Το ίδιο πράγμα είναι.

-Αριθμημένα Ντουλαπάκια
Έχεις δέκα (10) ντουλαπάκια μπροστά σου, από το ένα (1) μέχρι το δέκα (10) τα οποία είναι σε αύξουσα σειρά (ξέρεις, 1-2-3-4-5 κοκ) και δεν μπορείς να βρεις το ντουλαπάκι νούμερο πέντε (5).
Τι κάνεις;
Απάντηση: Καλείς βοήθεια
Βοήθειααα, δεν το βρίσκω!!

-Ηλεκτρικές/Ηλεκτρονικές Συσκευές
 -iPhone (τσ τσ)
 Το αγοράζεις. Ωραία ως εδώ. Αλήθεια πώς φορτίζει; (!)
 -Πλυντήριο
 Εντάξει, δεν είναι σαν την πρώτη περίπτωση. Όχι δεν θέλει φόρτισμα! Να είναι συνεχώς στην πρήζα θέλει, κάτι που συνήθως συμβαίνει. Αλλά το να μη μπορείς να διαβάσεις τα γραμματάκια είναι έλεος.
Εμένα το δικό μου γράφει. Σύντομο, Πολύπλοκο(!), Υπερπολύπλοκο(!!), Δια Μαγείας(!!!), Για Μάλλινα κλπ. Το βάζω στο σύντομο και ξεμπέρδεψα. *
 *Τα χρωματιστά πάνε με τα χρωματιστά, τα άσπρα με τα άσπρα και τα μαύρα με τα μαύρα.
-Τα γκρι όμως;

-Θάλασσα και λοιπά
 Δεν θέλει πτυχίο για να επιπλεύσεις. Και ένα μωρό το κάνει. Και αυτό αν γκρινιάζει και παραπονιέται δικαιολογείται επειδή είναι μωρό! Δεν λέω να κάνεις συγχρονισμένη κολύμβηση μαζί με άλλους δέκα. Απλά να επιπλεύσεις, χωρίς να φοβάσαι πότε θα βουλιάζεις σαν πέτρα.
Και όχι, σε ύψος νερού μέχρι τον αστράγαλο δεν μπορείς να επιπλεύσεις, ούτε να μάθεις να επιπλέεις. -.-

-Google
Στο google δυστυχώς ή ευτυχώς μπορείς να βρεις τα πάντα για τους πάντες
Από το πώς να ανοίξεις μια τρύπα στον τοίχο μέχρι πώς να χρησιμοποιήσεις μαύρη μαγεία.
Και όμως αυτό δεν το ξέρουν όλοι. Με ρωτάνε λοιπόν συνέχεια, πώς να πάω εκεί, τι ώρα ανοίγει το ένα, τι ώρα κλείνει το άλλο, πότε αρχίζουν τα μαθήματα της σχολής (ΝΑΙ!) και το καλυτερο, τι συμβαίνει με αυτές τις μάσκες που φορούσαν στον ψυχρό πολεμο.

Ας πάρουμε την τελευταία περίπτωση. Η τύπισσα έχει όλα τα στοιχεία-λέξεις κλειδιά που χρειάζεται ήδη, μέσα κιόλας στην δικιά της ερώτηση. Εμένα γιατί με ρωτάει; Και εγώ από το google θα τα βρω.
How to use google. Damn it's complicated!


Τα παραπάνω μου συμβαίνουν αρκετά συχνά για να αναρωτιέμαι αν όντως είναι όλοι τους τόσο ανίκανοι ή χαζοί.



Update: Σχετικά με το ποδήλατο.
Σήμερα είδα ένα αγοράκι, ήταν δεν ήταν πέντε χρονών να κάνει ποδήλατο με άψογη ισορροπία. Και προηγουμένως ένα άλλο αγοράκι, μεγαλύτερο να κάνει ποδήλατο αλλάζοντας ταχύτητες. Περίεργα πράγματα.

29 comments:

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

Για το πινγκ πονγκ μεγάλο ρόλο παίζει η ρακέττα και διάφοροι άλλοι παράγοντες... είναι από ανθρακόνημα? Είναι επιθετική ή αμυντική? Και τέλος τα λάστιχα είναι σε καλή κατάσταση? Και αν είναι σε καλή κατάσταση είναι καθαρή ή έχει σκόνες και βρώμα επάνω?

Για τη θάλασσα αρκεί να χαλαρώσεις για να σε σηκώσει στην επιφάνεια (εδώ τόνοι σιδερου επιπλέουν καθημερινά χωρίς να βυθίζονται) δε χρειάζεται να ξέρεις κολύμπι για να μην πνιγείς...

Abraxas said...

Αν μιλούσαμε για επαγγελματικό επίπεδο, θα συμφωνούσα μαζί σου. Αλλά όταν είσαι σε μια παρέα που πάει και παίζει για την πλάκα της, μικρή σημασία έχουν αυτά.

Και για την θάλασσα, εγώ τα λέω, αλλά κανένας δεν με ακούει!

Καλημέρα ή καλό απόγευμα (τέτοια ώρα :D )

Anonymous said...

Δεν μ'αρεσουν οι ταμπελες στους ανθρωπους λιγοι ειναι οι χαζοι και οι ανικανοι περισσοτερο ατομα με επιπολαιη σκεψη θα τα χαρακτηριζα,δεν γινεται να σκεφτονται ολοι υπεροχα...!
Α

Abraxas said...

Αχ δεν είναι θέμα υπέροχης σκέψης. Κάποια πράγματα είναι απλά και εύκολα και νομίζω ότι όλοι θα πρέπει να μπορουν να τα κάνουν. Δεν μιλάω για κάτι πολύπλοκο, απλά πράγματα λογικής.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Ωστόσο εγώ είμαι από αυτούς που βάζουν ταμπέλες. Πόσο μάλλον όταν βάλω την ταμπέλα (θετική ή αρνητική) επιβεβαιώνομαι γνωρίζοντας το άτομο. Αλλά μην το πάρεις στραβά. Είναι αποτέλεσμα εμπειριών

Καλημέρα!!!

Anonymous said...

Η εκφραση περι υπεροχης σκεψης φυσικα δεν ειχε καμια σχεση με το σχολιο μου ,ηταν καθαρα και μονο για να δηλωσω την ταυτοτητα μου και να με ξεχωριζεις οπως ειχες πει απ'τους αγνωστους(δεν θυμαμαι ακριβως πως το ειχες διατυπωσει)και επιμενω οι ταμπελες για εμενα ειναι εντελως λαθος γιατι ο ανθρωπος ειναι ενα ον ικανο να σε καταπληξει για το πως σκεφτεται απ'τα απλα καθημερινα πραγματα μεχρι και τα πιο συνθετα,καμια φορα μπλεγμενοι μεσα στην καθημερινοτητα η εχοντας την αναγκη να αναλυσουμε ορισμενα πραγματα(ακομα και τα πιο απλα) η απλα να ακουσουμε το αυτονοητο απο εναν τριτο ειτε μπερδευομαστε ειτε ρωταμε χαζομαρες,ενω οταν ειμαστε χαλαροι βρισκουμε ευκολα την λυση.Αυτο που θελω να προσθεσω επισης πως εγω μονο σε ενα ειδος ανθρωπων θα εβαζα ταμπελα σ'αυτους που ειναι επιπολαιοι οχι στα απλα αλλα στα κυρια(και καμια φορα περιπλοκα)ζητηματα της ζωης τους.Χαιρομαι που η κριτικη σου σκεψη σε οδηγει στο να επιβεβαιωνεσε και πιστεψε με τιποτα δεν παιρνω στραβα ειμαι απ'τα ατομα που αντιμετωπιζω τα παντα χαλαρα κι αυτο μου δινει πληρη ηρεμια.Θα υπογραφω λοιπον με το γραμμα Α γιατι η εκφραση με την οποια σε προσγωνω προφανως δημιουργει μπερδεματα και μιας και ειναι γραπτος λογος καλο ειναι να ειναι πιο ξεκαθαρα.Για να μην μπερδευετε κανενας και κυριως οι κακοπροαιρετοι επιπολαιοι του διαδυκτιου γιατι δεν θα θελα να διακινδυνευσω καμια ταμπελα και μην το παρεις στραβα προφανως και δεν εννοω εσενα.
Α.

Abraxas said...

Την έκφραση περί υπέροχης σκέψης την κατάλαβα φυσικά :D απλά έπρεπε να αρχίσω από κάπου την απάντηση.

Δεν ξέρω τι να απαντήσω όμως σε αυτό ακριβώς. Διαφωνώ στο θέμα της ταμπέλας πάλι. Το πρόβλημα είναι ότι έχω υψηλές απαιτήσεις από τους ανθρώπους και από τον εαυτό μου. Αλλά όπως εγώ βγάζω αυτές τις υψηλές απαιτησείς στους άλλους, δείχνοντας πώς αισθάνομαι, υποστηρίζοντας, ενθαρρύνοντας και λοιπά έτσι έχω και εγώ την απαίτηση ο άλλος να το κάνει και σε εμένα. Δεν είναι δυνατό να δίνω εγώ 100 και ο άλλος να δίνει 10. Θα μου πει κανείς βέβαια, και δικαίως, ότι ο καθένας δίνει με τον δικό του τρόπο. Κάτι που είναι καλή κίνηση για τον ένα δεν είναι για τον άλλο.
Η απάντησή μου είναι, ότι δεν είμαι ανίκανος να καταλάβω το τι δίνει ο καθένας. Το θέμα είναι αν είναι αρκετό.
Έτσι λοιπόν μπαίνει η ταμπέλα κατά κάποιο τρόπο, αλλά και γενικεύοντας. δεν γίνεται να ταιριάζουμε με όλους. Να κιόλας μια ''ταμπελοποίηση''. Αυτοί που ταιριάζουν με εμάς και αυτοί που δεν ταιριάζουν.
Και για εμένα προσωπικά οι ταμπέλες είναι αποτέλεσμα εμπειριών όπως είπα και πριν. Από μικρός έμαθα ότι οι άνθρωποι σε πληγώνουν συνέχεια.
Θα 'θελα να γράψω και άλλα αλλά πολυλογώ οπότε...

Και τέλος είμαι επιπόλαιος. Αν κάποιος είναι επιπόλαιος εγώ είμαι αυτός. Αλλά εντάξει το έχω βελτιώσει (πολύ πιστεύω) τον τελευταίο χρόνο.
Η επιπολαιότητα ωστόσο δεν έχει και ένα στίγμα αυθορμητισμού;

Καλή σου μέρα... ελπίζω να είναι καλύτερη από την δική μου μέχρι τώρα

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

Μοιάζουμε πολύ τελικά... στον τρόπο σκέψης...
Μόνο που εγώ είμαι πολύ μεγαλύτερη και δε δικαιολογείται να εξακολουθώ.
Το'χω ξαναπεί: Oταν είμαι αυστηρή με τους άλλους είναι γιατί έτσι έχω μάθει και πολύ περισσότερο να είμαι με τον εαυτό μου.
Χαρακτηριστικά αν και πολύ καλή μαθήτρια στις πανελλαδικές δεν έδωσα στον εαυτό μου δεύτερη ευκαιρία αν και είχα γράψει 3 μαθήματα (18-19-20) και θα μπορούσα να κρατήσω αυτούς τους βαθμούς και να δώσω το τέταρτο την επόμενη χρονια... Δε το εκανα... γιατί είμαι πολύ αυστηρή ΚΑΙ με τον εαυτό μου.
Το θέμα ξέρεις ποιο είναι μικρέ μου?
Δεν είναι οι ταμπέλες...
Είναι οι προσδοκίες...
Οταν καταλάβεις ότι δεν είναι οι άνθρωποι που μας απογοητεύουν αλλά οι προσδοκίες που έχουμε απ'αυτούς η ζωή σου θα γίνει πιο απλή... :)

Anonymous said...

Ολα εχουν να κανουν με πως τα μετρας τα πραγματα ,τελικα θα συμφωνησω με οσα προανεφερες ειμαστε διαφορετικοι οι ανθρωποι και ειναι λογικο τα μετραμε αλλιως ολα,στο μονο που θα διαφωνησω ειναι το εξης η επιπολαιοτητα για οποιον ειναι ενηλικας θεωρω πως δεν εχει δοση αυθορμητισμου αλλα παλιμπαιδισμου,μην συγχεουμε κατα βουληση τις καταστασεις(ουτε τις λεξεις).
Ευχομαι η μερα σου να συνεχισει το ιδιο καλα οσο και η δικη μου.
Α.

Abraxas said...

Φοβάμαι πως το έχω καταλάβει ήδη
Αλλά όπως μου λέει και μια φίλη μου, γιατί να ζούμε μια ζωή με υποκατάστατα;

Γιατί λοιπόν εγώ να ρίξω τις προσδοκίες μου στο δικό τους επίπεδο και να μην προσπαθήσουν να έρθουν αυτοί στο δικό μου.
Δεν μιλάω για παράλογες απαιτήσεις.

Καλημέρα Λιακάδα

Abraxas said...

Στα 20- τι θεωρείσαι ? (εχθές είχα κρίση ηλικίας παρεπιπτόντως http://www.youtube.com/watch?v=Zo4Y0TxW41g )

Δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά και τα παιδιά αυθόρμητα είναι.
Είναι ένας ατέρμονος κύκλος η πρότασή σου.
Ενήλικας--->παλιμπαιδισμός--->παιδιά--->αυθορμητισμός--->παιδιά--->ενήλικες--->παλιμπαιδισμός.

Συγγνώμη δεν μπορώ να διατυπώσω αυτό που σκέφτομαι :S




Anonymous said...

Μιας και εδω γινεται διαλογος και η αντιθετη αποψη επιτρεπεται θα ηθελα να πω οτι γνωριζω ατομα που επιθυμουσαν διακαως να περασουν σε συγκεκριμενη σχολη και επεμειναν στο να δωσουν πανελλαδικες εξετασεις παραπανω απο δυο φορες μεχρι που επετυχαν αισιως τον στοχο τους.Επισης αποκλειω υγειης ανθρωπος να αδυνατει να πραξει οσα αναφερες στο αρχικο σου post οποτε προφανως οι ερωτησεις τους εχουν περισσοτερο μια ταση προς το να τις κανουν απλα για να υμιλησουν παρα να απορουν οντως για αυτα.Δεν γνωριζω την ηλικια σου αλλα νομιζω πως θα ηταν γονιμο να πω το εξης ο ενηλικας και ο παλιμπαιδισμος ειναι αντιθετες λεξεις ο παλιμπαιδισμος εμπεριεχει μια δοση γελιοτητας που κανενας σοβαρος ενηλικας δεν εχει (δεν ειπα να ειμαστε ακαμπτοι αλλα να μην ειμαστε γελιοι),τα παιδια ειναι παιδια(κλισε)και αυθορμητοι μπορουν να ειναι ολοι.Η προηγουμενη προταση ηταν η αποσαφινισει του γιατι η προταση μου στο προηγουμενο σχολιο δεν αποτελει ατερμον κυκλο και επισης δεν διατυπωθηκε οπως την αναπαραγαγεις.Σου ευχομαι να μεινεις παιδι και να μην μεγαλωσεις ποτε αλλα να μην βιαζεσαι να βαλεις ταμπελες σε οσους επιθυμουν το ιδιο και ισως η ηλικια τους δικαιολογει τα λεγομενα τους λιγο περισσοτερο οπως π.χ με τα παιδια που σε ρωτουν τι ωρα εχετε μαθημα γιατι σε παλαιοτερο σχολιο(αν δεν με απατα η μνημη μου)ειχες κανει ξεκαθαρο οτι δεν εισαι ουτε μαθητης ουτε φοιτητης.
Καλο βραδυ
Με εκτιμηση
Α.

Anonymous said...

*γελοιοι
*διατυπωση
συγχωρεστε μου τα ορθογραφικα

Μάντεψε ποια said...

Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου, αν σε είχα μπροστά μου, θα πρόσθετα πολλά περισσότερα στην λίστα σου. Έχεις κάποιο δίκιο, αλλά πιο πολύ και πιο σημαντικό ξέρεις τι θέλεις, τι κάνεις και τι ζητάς. Και να συνεχίσεις να το θέλεις και να το διεκδικείς.
Έχοντας διαβάσει μια στα γρήγορα τα σχόλια, ούτε γω θέλω να μεγαλώσω και παθαίνω κρίσεις ηλικίας συνέχεια και δεν είναι φυσιολογικό, γιατί είμαι πολύ μικρή, αλλά πλησιάζουν τα γενέθλια και πάντα με πιάνει προσωρινή κατάθλιψη... Οπότε θα συμφωνήσω με τον/στον Γουέιτς.

Abraxas said...

Είναι πολλά στο συγκεκριμένο θέμα -των πανελληνίων- Και εγώ ήθελα να περάσω ψυχολογία αλλά δεν πέρασα και σπουδάζω κοινωνιολογία τώρα (θα έρθω στο θέμα μαθητής-φοιτητής παρακάτω) αλλά προσωπικά πίστευα ότι είναι χάσιμο χρόνου να χάσω άλλο ένα χρόνο από την ζωή μου για να δώσω πανελλήνιες πάλι.

Και όχι η ηλικία τους δεν δικαιολογεί τίποτα. Τα παραδείγματα είναι από άτομα που είναι στην ηλικία την δικιά μου και μεγαλύτερα και με σωας τα φρένα. 19 χρονών είμαι, αν και σκέφτομαι ότι πάω στα 20 και φρικάρω. Δεν είναι νορμαλ. Σήμερα (θα το γράψω μάλλον και στην ανάρτηση ως update) είδα 5αχρονο να κάνει ποδήλατο άψογα χωρίς βοηθητικές και βλακείες και 10αχρονο να παίζει με τις ταχύτητες.
Είναι στην ''φύση'' μου να κατηγοριοποιώ ανθρώπους, είτε θετικά είτε αρνητικά. Δεν μπορώ να κάνω κάτι :D

Ωστόσο είμαι φοιτητής. Και τα παιδιά έχουν την ίδια ηλικία με εμένα και μεγαλύτερη 19+. Αυτό με το ότι είχα κάνει ξεκάθαρο το ότι δεν είμαι φοιτητής ούτε μαθητής δεν το θυμάμαι. Θα ψάξω τα σχόλια να δω. Αλλά όχι, το βλογ το δημιούργησα τώρα που είμαι φοιτητής και όχι πιο πριν.

Αυτά. Όσα επιχειρήματα και να μου δώσεις φοβάμαι πώς δεν θα σταματήσω να βάζω ταμπέλες. Είναι θέμα εμπειριών ξαναλέω και αυτές δεν ξεχνιούνται με τίποτα.

Καληνύχτα και σε εσένα :)

Abraxas said...

(:

Abraxas said...

Χαίρομαι που την βρίσκεις ενδιαφέρουσα.
Ξέρω τι θέλω, τι κάνω και τι ζητάω, φαίνεται και από την ανάρτηση κάπως :D. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ισχύουν τα ίδια και για τους άλλους.

Δεν μπορείς να φανταστείς! Από τότε που άρχισαν οι κρίσεις έχω φρικάρει...σκέφτομαι το μέλλον μου και νοιώθω ένα ρίγος :S
Μάλλον φταίνε οι δύο δεκάδες και όχι η μια που πλησιάζουν ολοταχώς!

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

Θα συμφωνήνω για τον παλιμπαιδισμό στους ενηλίκους... είναι γελοιότητα... το λιγότερο που μπορώ να πω...

Αυτό όμως που έγραψες "......Μιας και εδω γινεται διαλογος και η αντιθετη αποψη επιτρεπεται θα ηθελα να πω οτι γνωριζω ατομα που επιθυμουσαν διακαως να περασουν σε συγκεκριμενη σχολη και επεμειναν στο να δωσουν πανελλαδικες εξετασεις παραπανω απο δυο φορες μεχρι που επετυχαν αισιως τον στοχο τους" δεν καταλαβαίνω ειλικρινά που κολλάει.
Σου είπε κανείς ότι δεν το ήθελα πολύ?

Abraxas said...

Αχ ας μην οξύνουμε τα πνεύματα.
Κολλάει δεν κολλάει αγαπητή είναι θέμα ανθρώπου.
Και εγώ είπα ότι ήθελα να σπουδάσω ψυχολογία, πολύ μάλιστα, αλλά από την άλλη πίστευα ότι είναι χάσιμο χρόνου, εφόσον δεν πέρασα εκεί, να ξαναδώσω πανελλήνιες.
Θέμα ανθρώπου είναι πιστεύω.

Τα φιλιά μου :D

Abraxas said...

Όπως επίσης χάσιμο χρόνου θεωρώ τον στρατό.

Anonymous said...

Δεν εθιξα εσενα προσωπικα λιακαδα εγω ειπα απλως το αυτονοητο πως οταν το θες πολυ κανεις το παν και το πετυχαινεις περα απο αυστηροτητες και ο,τιδηποτε αλλο.Λυπαμαι αν σε στεναχωρει η γνωμη μου αλλα ειναι η αποψη μου και εχω καθε δικαιωμα να την λεω.
Α.

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

Τίποτα αγαπητέ μου δεν είναι αυτονόητο...
Οποιος θεωρεί πράγματα δεδομένα και αυτονόητα είναι σε λάθος δρόμο...
Ενας ενήλικας το ξερει καλά αυτό κι ας μην έχει Ανωτατη εκπαίδευση.

Ομως απ'ότι φαίνεται εσύ έχεις κάθε δικαίωμα να λες την άποψή σου ενώ εγώ θεωρείται ότι οξύνω τα πνεύματα και μόνο επειδή δεν κατάλαβα τον συνειρμό και έκανα μια ερώτηση...

Δε θα επαναληφθεί.
Καλό σας βράδυ...

Abraxas said...

Απευθυνόμουν και στις δύο σας σχετικά με την ''οξυνση των πνευμάτων''.
Πφφφ αισθάνομαι ότι φταίω εγώ. Πραγματικά συγγνώμη.

Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες από όλο αυτό τουλάχιστον όχι τόσο πολύ όσο πιστεύω. Συγγνώμη.

Μου χάλασε η διάθεση τώρα πφφφ

ΛΙΑΚΑΔΑ said...

Εγώ πραγματικά αιφνιδιάστηκα με το σχόλιό σου...
Δε το έκανα για να οξυνθούν τα πνεύματα...
Απλά δεν είχε συνοχή δεν υπήρχε συνειρμός σ'αυτό το σχόλιο περί εισαγωγικών...
Νόμιζα ότι το θεμα είναι οι ταμπέλες και οι προσδοκίες μας από τους άλλους... το αν εγώ έχω υψηλά στάνταρ και είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου τιμωρόντας τον με το να ΜΗ του επιτρέψω μια δεύτερη ευκαιρία... είναι σχετικό με το θέμα ... το σχόλιο του Ανώνυμου είναι άστοχο.
Είναι σαν να δείχνεις σε κάποιον το φεγγάρι και κείνος να βλέπει μόνο το δάχτυλό σου ...

Abraxas said...

Και εγώ μου έχω υψηλά στάνταρ και δεν μου έδωσα δεύτερη ευκαιρία.
Η ζωή μας είναι δικιά μας και την κάνουμε ό,τι γουστάρουμε και δεν θα πρέπει να μας νοιάζει τι λένε οι άλλοι.

Ζητώ συγγνώμη πάλι. Με απογοητεύουν οι ρήξεις πολύ. Ελπίζω να λύθηκε η παρεξήγηση.

Και για να προλάβω άλλες παρεξηγήσεις με τον οποιονδήποτε, θέλω να πω ότι δεν είμαι με το μέρος κανενός. Δεν χρειάζονται όλα αυτά.

:)

Abraxas said...

Ήθελα να στείλω μέχρι και εμαιλ απολογούμενος ;/

Μάντεψε ποια said...

Άντε, πότε γενεθλιάζεις; Και γω δυο δεκάδες κλείνω, βιάζονται πολύ και είναι στο δρόμο... ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.

Abraxas said...

Έχω 8 μήνες ακόμα χαχα αλλά έτσι όπως πέρασε η χρονιά η προηγούμενη έτσι προβλέπεται και η παρούσα :)

Μάντεψε ποια said...

Τώρα νιώθω ακόμη πιο άσχημα. Εσύ φταις για όλα! Νιώθω γριά... :Π

Abraxas said...

Χαχαχαχα. Δεν πειράζει, ας είμαι και εγώ νεώτερος από κάποιον :D