We are all just prisoners here, of our own device.

25 Feb 2012

Don't Know Any Better

Με εκνευρίζουν οι άνθρωποι



Περισσότερο από ό,τι συνήθως αυτή την περίοδο

Φταίει το ότι έχω βαρεθεί να τους κυνηγάω - χωρίς ανταπόδοση -
Φταίει το ότι δεν με καταλαβαίνουν

Μου λείπει η φιλία μας. Όπως την έβλεπες εσύ. Εγώ την έβλεπα μολυσμένα. Ούτε και εσύ μπορούσες να με καταλάβεις - δεν φαίνεται να το έχει καταφέρει κανείς μέχρι τώρα - αλλά μπορούσα να σου πω πολλά. Πολύ περισσότερα από όσα μπορεί να με κάνει ο οποιοσδήποτε να του πω. Μάλιστα αυτός χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ για να μου τα βγάλει. Αν έχει την υπομονή να παίξει το κρυφτό μου. Ούτε και εσύ την είχες, ήσουν περίεργη όμως και για αυτό το έκανες. Αλλά από την άλλη μου ήταν και εύκολο να σου πω τα πάντα.... είχες κάτι που δεν έχω ξανασυναντήσει σε κανέναν άλλο από τότε. Κάτι που μου επέτρεπε να σου μιλήσω για οτιδήποτε. Τώρα το μόνο που συναντάω είναι μια ανάγκη μου να τα βγάλω από μέσα μου, για να καταφέρω να επιζήσω. Μου λείπουν οι συζητήσεις μας.
- εσύ φταις για ό,τι συνέβη -
- και πόσο με εκνευρίζουν αυτές οι δήθεν συζητήσεις μας από το ίντερνετ -




Εγώ και εσύ . Μόνοι μας. Να λέμε τα προβλήματά μας. Τις βλακείες μας. Τις αλλόκοτες σκέψεις μας. Για λίγες ώρες και μετά πάλι πίσω να μαζέψουμε καινούρια πράγματα για την επόμενη συνάντηση. Οι δύο μας. Ξέρεις, μισώ τους μονούς αριθμούς. Πάντα κάποιος περισσεύει. Όσοι και αν είναι αυτοί. Πάντα κάποιος περισσεύει. Και ωστόσο, εγώ είμαι αυτός που περισσεύει και μένει χωρίς σύμμαχο. Πάντα. Δεν έχω κάποιον εδώ να μιλήσω χωρίς κάποιος άλλος να είναι παρών. Και δεν τολμάω να ζητήσω να γίνει. Πιστεύω πως ακόμα μπορώ να είμαι πιο άσχημα για να μην χρειάζεται να καλέσω για βοήθεια. 



Friendship Tea
We'll talk about everything
We'll talk about nothing
Whatever you want to say , I'll listen
Show me your secrets , your troubles , your joys , 
your profounds thoughts and silliest imaginings
Tell me a piece of juicy gossip
Or your theories on how to make the world a better place
Share a new recipe or an old memory
A brilliant idea or a stupid one
Anything
I'll be sad if you are sad , happy if you are happy
I'll giggle with you or cry with you
Burden me
Enlighten me
I hope we can continue our conversation for the rest of our lives

9 comments:

Στελλα εδω said...

Τα ειπες ολα..(!)

Anonymous said...

Σε ορισμενους ανθρωπους δινουμε την ικανοτητα να διακτινιζονται με τη σκεψη να ενωνουν τα κομματια και να συγχωρουν τα λαθη μας και να ναι σαν να μην τους χασαμε ποτε, καμια περιεργια δεν τους γεννα την αναγκη αυτη παρα μονο το οτι τους δωσαμε πισω την πιστη τους στους ανθρωπους(αυτο βεβαια ειναι μια εμπειρια προσωπικη δεν ξερω αν ταιριαζει στην περιπτωση σου).Το κρυφτο δεν αρεσει σε κανενα και ειναι καιρος να το αποβαλλουμε ολοι μας,ετσι μονο υπαρχουν οι ανθρωπινες σχεσεις ο,τι τυπου και να ναι αυτες,και η φιλια με οποιο ματι και να την δεις δεν γινεται να την μολυνεις ,παντα θα υπαρχουν οι αρτιοι και οι περιττοι το θεμα ειναι πιο στρατοπεδο διαλεγεις,οπως εχω ξαναγραψει(τα βρηκα τελικα και εδω τα κολπα).

Abraxas said...

Ναι , δεν ξέρω αν ταιριάζει.

Σε όλη μου την μέχρι τώρα ζωή μου , πάντα έβλεπα και ήμουν σε συμμαχίες ανθρώπων. Ακόμα και πριν αλλάξω ζωή , λόγω σπουδών, που τα πράγματα δεν εξελίσσονταν καθόλου όπως θα ήθελα με τους ανθρώπους , με μοναδική εξαίρεση το πρόσωπο που αναφέρεται εδώ , υπήρχαν συμμαχίες. Από το με ποιον θα περπατήσεις μαζί στον δρόμο μέχρι με το ποιον θα κάτσεις μαζί στην τάξη ή θα πας μια βόλτα μαζί του χωρίς τους άλλους. Νομίζω , πώς είμαι από αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για συμμαχίες. Μπορούσα δηλαδή να βρίσκομαι για λίγο στην μια αλληλεπιδρώντας με τα μέλη της και μετά να έφευγα πηγαίνοντας στην άλλη και ούτω καθ' εξής. Ωστόσο , αυτό ερμηνεύεται και από μια φοβία για τη μονιμότητα. Κάτι που φυσικά δεν αρέσει στους ανθρώπους , είτε είναι φίλος είτε σχέση είτε συγγενής κλπ.... Και τα δύο νομίζω με εκφράζουν. Είναι ένα μειονέκτημα και πλεονέκτημα την ίδια στιγμή.

Διαφωνώ για το θέμα περί μόλυνσης μιας φιλίας. Η συγκεκριμένη φιλία βασίστηκε , μεγάλωσε και έγινε δυνατότερη από το γεγονός ότι μου άρεσε η συγκεκριμένη κοπέλα. Έκτοτε άρχίσαμε να είμαστε φίλοι όπως αναφέρεται στην ανάρτηση. Ωστόσο , πάντα σε αυτά τα καταπράσινα μάτια έβλεπα και κάτι το ερωτικό , εκτός από φιλικό. Οπότε θεωρώ πως όντως μόλυνα την σχέση μας με τέτοιες σκέψεις. Και από ηθική πλευρά θεωρώ πως το έκανα. Ο φίλος είναι φίλος και όχι κάτι άλλο.

Anonymous said...

Mονο σε εμενα δεν ανοιγει την φωτογραφια με το τσαι της φιλιας η' το κατεβασες?
Α.

Abraxas said...

Τι εννοείς δεν την ανοίγει; Εγώ πάτησα πάνω της και άνοιξε κανονικά.
Περιμένω απάντηση :)

Anonymous said...

Ενταξει ειναι τωρα.
Α.

Abraxas said...

Μπορώ να ρωτήσω γιατί την θέλετε;

Anonymous said...

Ειμαι ανθρωπος της συνηθειας δεν την ειδα και παραξενευτηκα αυτο
Α.

Abraxas said...

Δεκτό :)